hål i nosen

Jag och hanna gjorde bara en lite spontan grej igår!

Off to school

Blev precis klar och det är en halvtimma kvar tills jag ska gå! Rätt soft dag idag, en lektion massage och sen kolla film sista lektionen i 2 timmar typ. Och ikväll sover mina tjejer hos mig, mys!

Music


Stan med mina brudar

Sitter och beställer lite kläder med min syster. Ska strax käka och sen kommer Camilla och hämtar mig så åker vi till Emelie. Senare vid 5 tiden åker vi in till ap och chillar! :)

Film med pappa

Alla har lämnat mig och pappa nu. Helt ensamma är vi så nu ska vi kolla på en film och käka popcorn.


Sitter i köket

med Linnea och väntar på att pappa ska göra klart pannkakorna. Goooott!
Sen ska jag bara slappa i mitt rum resten av kvällen.

Slappisen

Ligger i sängen är inne på datorn, chattar och smsar med mina fina vänner och lyssnar på lite låg musik. Får ju inte väcka hela huset.

Kollar film



Läser lite körtkorts(?) bok bah

Allt lägger sig på sniskan bara för att jag lagt upp de med mobilen.

En vecka kvar..

En veckar kvar till skolan börjar, och det händer ingenting!
Imorgon eller på onsdag kanske jag och Hanna åker hem till pappa och se om det finns något kul att göra ute på öarna. Annars åker jag dit själv och bara slappar, finns inte så mycket annat att göra typ.
Ikväll ska jag bara kolla film med mamma och syster och ta det lugnt.
Fan sikket kul inlägg det blev, as happy oså..

Inte för att vara sån...

men idag älskar jag faktiskt mitt hår. Och det är inte ofta det händer!
Alltid efter jag har duschat blir det alldeles ruffsigt och jobbigt. Men idag, direkt när jag hade duschat gick jag och la mig i solen och sen blev allt bara as bra.

Film!!!

Kom in för en stund sedan efter att ha varit ute med mina underbara vänner!
Nu ska jag ta bort sminket och sätta på mig något slappt sen ska jag kolla film med min mamma och syster.
Puss

goaste


Spö regn?

Fint sommar väder? Ohyes!!
Nej men jag får erkänna att det är lite mys att bara ligga i sängen med datorn och lyssna på regnet.
Skulle träffa Hanna senare ikväll, men det kanske inte blir så nu. Får see!

Slappiis

Vaknade med Hanna och Camilla idag. Sen kom Anton med chips och cola och så satt vi fyra och kollade på Shrek 2, haha!
Blir nog en slappdag idag. Ska kolla film med mamma och städa rummet.
Får se om jag kanske träffar någon lite senare.

Öland 2011


Min och Hannas sjukt goa humor!
Togs inte alls många bilder när vi var på öland. Detta är några av dom få jag tog med kameran.
Hade iaf två skit bra veckor!

Parfym.se

Jag och Hanna beställde för några dagar sen några parfymer som kom hem igår.
Beställde dom från parfym.se och det gick på knappt 2 dagar, skit bra. Finns dock inte så mycket sorter att välja på men det finns en del och det kostar inte mer än halva priset!
Parfymerna jag beställde.
Beckham - Intimately
Britney Spears - Fantasy

RSS 2.0