Gårdagen

Igår kväll blev det bio med Hanna, Emelie, Leif, Stefan och Filip. Såg paronormal activity 3, tycker att det var den bästa av alla de 3 filmerna, kollade dock inte så mycket men.. hehe :)
En jävligt suddig bild från bussresan hem.

Väntar på

att Leif och Rebecca ska komma och hämta upp mig. Sen åker vi och hämtar Hanna också.
Vet inte riktigt vad vi ska hitta på ikväll, får se vad som händer.
Ha en bra lördag och halloween!

LOV!

Kom hem för en stund sedan. Har varit ute och åkt med några kompisar.
Jag och Hanna drog en liten spontan sak och piercade läppen idag också. fintfint!
Nu ska jag bädda ner mig i sängen och kolla på film.

Dag två, check!

Andra dagen av praon avklarad! Vi har det jävligt slappt ändå, sitter i en bil och lyssnar på musik typ hela tiden.
Efter praon hängde Hanna med mig hem och pluggade sen lite senare drog vi ut och träffade några kompisar!

Tipsar..

om Britney Spears parfym Fantasy!

Detta är en väldigt söt doft vars aromer av kiwi, jasmin, vit choklad, orkidé och mysk ger en varm och frestande komposition, perfekt till den yngre kvinnan! Samtidigt som den har en lekfull sida, finns där även en romantisk ton som påminner om kärlekens hetta.



Ge mig!!


Pluggar, like always...

Har gjort mig lite kaffe och ska sätta mig och skriva på NO inlämningen nu. Ska kanske träffa Hanna ikväll också om vi orkar och är klara med pluggandet, hehe.

Gilla!


Godmorgon!

Sovit gott? Ska strax gå mot torget men ska bara vänta in min sega mamma som ska vara våran handledare denna veckan på praon.
Ser inte fram emot detta så mycket, gå upp halv 6 varje dag och praoa på hemtjänsten.. men man får göra det bästa av saken.

Love u

Sitter och chattar med mina bästavän!
Ska strax hoppa in i duschen och tagga inför praon imorgon! Börjar halv 8, hej somvmorgon? fast ne.

<3


The less you care, the happier you will be.


Tipsar..

om Jessica Simpsons parfym Fancy som luktar så gooott!!

"Parfymen är feminin, mångfacetterad och oförglömlig. Den är redo för röda mattan samtidigt som den bibehåller en girl-next-doors diskreta flirtiga charm med toppnoter av sprudlande päron och saftig persikonektar. Den övergår sedan i hjärtnoter av daggig gardenia sammanvävd med nattligt blommande jasmin avslutningsvis har den en bas av krämigt sandelträ som är förenat med omfamnande värme från vaniljcreme."



Film, sova, plugga

Ska skriva lite på inlämnings uppgiften som ska vara klar på fredag och sen sätter jag mig framför tvn och kollar film med mamma och syster!

Grattis på födelsedagen!

Till min fina vän! Jag älskar dig.

Shoppat hela maxi

Är hemma med Hanna, vi sitter och pluggar tillsammans.
Lite tidigare var vi på maxi och handlade allt vi ska ha tills imorgon, då vi ska ha våran tjejmiddag.
Kommer bli kul att bara vara med sina bästa vänner och ha en skit bra kväll!

Plugga

Mitt liv består bara av plugg just nu känns det som. Har precis kommit hem efter att ha varit på körskolan och haft min första körlektion.
Sitter nu i min säng med min super kalla redbull och ska plugga på SO och spanska provet!

Grattis till mig!

15 bast idag!



RSS 2.0