Godnatt

Min snälla mamma har precis gjort två inbakade flätor på mig så man får lite fint vågigt hår tills imorgon!
Imorgon får jag äntligen träffa Hanna som varit borta i två veckor och ska kanske träffa Filip en stund också för att han åker till Orust och är borta hela helgen.
Men nu ska jag lägga mig på mina kuddar som luktar så himelskt gott, har sprayat dom med en massa go killparfym!
Världens goaste killparfym, asså jag skojar inte! Det är sjukt.
Puma - Flowing

Chillar på livet

Sitter framför datorn och fixar med bilder. Chattar med min goa vän Emelie, käkar toast och dricker kaffe och har det rätt bra! ;)
Längtar en massa till helgen nu då mina prinsessor ska sova hos mig och vi kommer ha super kul.


Öckerö i mitt hjärta!

För de som inte vet bor jag ju på halva min livs tid på öckerö nu.
Har varit hemma hos mamma i tråkiga Torslanda i några dagar nu och märker verkligen hur mycket man saknar att vara där ute. Var där med en Emelie hela förra veckan och det är en helt annan grej än att vara på fastlandet och tröka ut sig. Man träffar så jävla sköna människor, alla är goa och glada och man blir bara allmänt lycklig.
Vill bara ut dit nuuuu. Haha stackars mig, sikka problem jag har :(

Tänkte ge lite tips på...

parfymer. De som känner mig vet nog att jag typ lever för parfymer. Visar er några av mina favoriter!
Britney Spears:

Christina Aguilera:

Hugo Boss:

Gucci:

Marc Jacobs:


Jag har ganska skojj

Vad är det första du tänker på när du vaknar? Hur mycket klockan är
Skulle du ha sex med den personen du senast fick sms av? Nej
Har någon gjort dig besviken de senaste tre dagarna? yes
Har någon sett dig i underkläder de senaste tre dagarna? ja 
Om du var så full att du inte kunde gå, skulle den person du senast pussade ta hand om dig? tror inte de  ;)
Har du någonsin pussat någon som varit hög? nix
Någonting som stör dig som folk sagt till/om dig? ja
Vem är den största idioten du känner? idioter är vi alla
Vad skulle du säga om personen du har känslor för skulle plinga på din dörr? hej?
Hatar du någon just nu? hatar är ett starkt ord
Vem tog senast på din rumpa? emelie skulle jag tro
Har du syskon som är äldre än 21? nej
Hur fick du ditt senaste blåmärke? vet inte
Saknar du någon just nu? ja!
Är du längre än de flesta i din ålder? några stycken
Kommer du ihåg exakt de orden du använde för att avsluta ditt senaste förhållande? nej
Vad skulle du göra om någon av dina vänner höll på med den du senast pussade? om det inte varit något speciellt så, ingenting
Har du någonsin fundera på att pierca din tunga? om jag har
Känner du någon som är oskuld? jadå
När gapskrattade du senast? idag
Brukar du tänka innan du talar? ibland
Skulle du någonsin kunna tatuera dig? jaa
Håller du kvar vid någonting du borde släppa taget om? kanske.
Har du någon av motsatt kön du kan berätta allt för? japp
Skulle dina föräldrar bry sig om du kom hem efter fyra på morgonen? hehe ja
Om dina föräldrar inte skulle gilla den personen du träffar, skulle du sluta träffa den då? nej 
Tror du att du skulle klara en månad utan att svära? no way
Man vet aldrig vad man har innan man förlorat det. Sant eller falskt? sant
Har du någonsin kysst ett ex efter att ni gjort slut? nej
Om du kunde välja att någon skulle "försvinna", skulle du? kanske
Pratar du ofta? när jag är med mina närmaste
Vilka ställen har du varit på under de senaste tre timmarna? hemma
Vad är det bästa som hände dig idag? vädret <3333
Vem har du umgåtts med idag? mamma
Är du en elak person? inte direkt
Om du hade en miljon, säg en sak du skulle köpa? massvis med kläder
Vad lyssnar du på just nu? min systers dåliga musik
Tror du att andra människor tycker illa om dig? finns säkert några
Om du var jagad av en alligator, vad skulle du göra? springa?
Är du lycklig? hyffsat
Vem skrek du senast på och varför? min syster tror jag, för att hon är som hon är. ingen direkt andledning
När grät du senast? ett tag sen
Vem kramade du senast? emelie
Är du rädd för mörker? nej
Vad drack du senast? water
Tror du att två ex kan vara vänner? ja
Vill du ha tillbaka någon i ditt liv? ja
Sover du med dörren öppen eller stängd? stängd
Skulle du vilja vara berömd? Om ja, för vad? ingen aning!
Nämn någonting du verkligen vill ha just nu? pengar, min hanna, mat
Finns det någon person som du aldrig vill förlora? ohja.
Hur många gånger finns a med i hela ditt namn? oliviA lisA marie Alfredsson, tre

Älskar vädret!!

Nu börjar man nästan få lite sommarlovs känsla! Det har varit helt okej väder nu i några dagar och imorgon och på onsdag kommer det bli mellan 20 - 22 grader. Snacka om att jag ska ligga och steka. Ska ju försöka slå Hanna nu när hon kommer hem helt svart från Turkiet, wish me luck!

Ingenting blir som man tänkt sig


Slapp dag

Har bara legat och degat i solen idag och försökt skriva en pack lista till öland, men det gick la sådär...
Har precis kollat färdigt på en film med mamma, världens dåligaste film man fattar absolut ingenting men nu sitter jag i min säng och har inget att göra. Ska nog städa lite innan jag går och lägger mig så att man får de gjort.
Nu är det bara två dagar kvar tills jag får träffa min bästa vän igen som har varit borta två veckor! Saknar henne något otroligt.

Fest hos Mange


Saknade vänner


Skit bra dagar

Har varit hos pappa några dagar nu och Emelie har varit med mig alla dagarna.
Kvällen igår blev faktiskt en riktigt bra kväll! Jag och Emelie skulle precis åka hem efter att ha varit ute vid vattnet ett tag då en kille vi träffade dagen innan kom ut springades från hans hus och frågade ifall vi ville komma in.
Sen satt vi där i några timmar med massa goa människor! :)

Blir ett ganska tråkigt inlägg nu men det är bara för att jag inte kan föra över några bilder till datorn när jag är hos pappa.

Nu har världens bästa åkt

Igår åkte Hanna till Turkiet och kommer stanna där i två hela veckor!?
Kommer sakna henne sååå mycket, men får hoppas på att hon får det hur bra som helst!

Första natten på Öckerö

Var ute på öckerö hela dagen igår och fixade i mitt rum. Det är nästan helt klart nu!! Super glad.
Sov där också, har aldrig sovit så gott i hela mitt liv, haha. Har varit kul att umgås med alla där ute, haft det super mys!
Nu är jag hemma och ligger i sängen och kollar datorn med min lillasyster bredvid mig, snart ska jag käka och sen tror jag att jag ska träffa Hanna, Filip och Oliver!

Tror jag är kär


Väldigt dålig uppdatering

Har inte skrivit alls mycket i helgen. Kan bero på att jag har haft en väldigt bra helg också!
I Torsdags var jag och Hanna ute på Hönö med Filip och Ekman. Träffade lite goa människor där.
Orkar inte skriva universums längsta inlägg om kvällen men vi skulle iaf till en fest men alla drog så skulle vi gå till färjan men det missa vi så vi var hemma runt 5 på morgonen och fick utegångsförbud dagen efter!
Gjort en massa bra saker i helgen känner jag nu.
Men nu är det skola igen, ska inte klaga om 8 dagar är det sommarlov!!

Så jävla gött väder!!

Har legat ute i solen i flera timmar nu och bara stek. Har fått lite färg faktiskt!
Väntar på att mamma ska bli klar med maten så sen ska jag ut och sola lite till.
Ikväll blir det till att träffa Hanna tror jag, kanske några fler vi får se.
Njut av vädret idag!

Hemma hos Hanna

Sitter hemma hos Hanna nu. Hon är inne i duschen och jag sitter inne på datorn och checkar lite.
Om en stund ska vi fixa iordning oss och äta och sen om några timmar åker vi ut till Hönö med lite folk.
Hoppas alla får en bra torsdag, haha torsdag? det känns som lördag typ.
PUSS!

Skola

Sitter i skolan och har studietid nu. Finns inget att göra eftersom att vi har lämnat in alla våra böcker och shit, så vi får typ slappa lite istället.
Sitter och kollar film, Wild child. Haha inte världens bästa film menmen..
Efter skolan drar jag och Hanna till meddo och solar sen lite senare ska vi träffa Filip, Fredrik, Ekman och Stefan tror jag!
Inte helt fel när det är en snygg kille med i filmen!

RSS 2.0