Friday night

Kom nyss hem. Har varit ute med Simon, Fredrik, Anton, Emelie, Louise, Tessan, Emma, Gillis en stund och sedan träffade vi Hanna.
Nu har jag precis kommit hem och ska snart börja göra mig iordning, är svin trött.
Godnatt!

Väntar på goingarna

Är hemma och fixar mig lite, lyssnar på musik och väntar på Camilla och Hanna.
De kommer hit lite senare, vet inte riktigt vad vi ska hitta på men det kommer vi säkert på då.
Ha en bra kväll!

Beställt


Dålig uppdatering

Har inget att skriva om, eller jo en massa men känner inte att det blir kul att läsa om jag inte har med lite bilder då och då. Och just nu kan jag inte lägga in bilder på datan för att jag inte har någon egen data hos pappa plus att överförings sladden är hemma hos min mamma. Så jag uppdaterar när jag får tag på lite bilder eller om jag har något väldigt kul att berätta eller så! :)


Påskafton

Glad påsk på er! Kom precis hem efter att ha gått slingan med min lillasyster så jag ska snart hoppa in i duschen och börja göra iordning mig och lite senare går jag och möter Emelie lagar middag här hemma och ikväll åker vi och hämtar upp Hanna och åker ut till öckerö för att kolla på deras brasor dom har varje år.
Hoppas att alla får en bra påskafton!

Bort med headern

Tog bort headern för jag tyckte att den var ful. Inte alls nöjd.
Men jag fixar en ny när jag har kommit hem till mamma med massa nya bilder och grejer så nu får det vara så länge!

Underbart väder!!

Vädret idag är helt underbart! Har legat och solat hela dagen, var även ute och gick imorse, kanske gött!
Nu ska jag dra mig ner och gå ut och lägga mig på filten och sola igen.

ByeBye

Drar ut och träffar världens bästa vän nu, puss!


Skit söt, i know...

Godmorgon!

Vaknade nyss och har precis ätit frukost, ska kolla om det är lite sol på baksidan så man kanske kan lägga sig och sola annars får jag väl hitta på något annat att göra.
Ska iaf göra en stor städning av mitt rum lite senare och träffa Hanna kanske.
Hoppas alla får en bra dag!

Till stan

Ska fixa mig lite till och ta mig något att äta sen tar jag och Hanna bussen in till stan och kollar lite grejer sen kommer Camilla och då ska vi äta gott och kolla på bio för att fira Camillas födelsedag!


Godnatt

Har precis kollat färdigt på en film efter jag kommit hem från att ha varit ute med Hanna, du är bäst!
Nu ska jag gör iordning mig och lägga mig i sängen och försöka sova, godnatt!

Underbart dag

Camilla kom hem till mig halv 12 imorse. Då la vi ut en filt på gräsmattan och bara njöt av att vädret var helt underbart!!
Lite senare bestämde vi oss för att ta en promenad, så vi gick slingan och gick sedan bort mot ett ställe där jag bodde förut och förtsatte mot mosskullestigen, aja skit samma vi gick väldigt lång iaf, skit skönt att kunna gå ute utan att behöva frysa och man kan ju till och med svettas?
Nu sitter jag och väntar på att pappa ska göra klart maten, grillat.. mums!
Sen ska jag ut och träffa Hanna.

Slappar med syrran

Sitter i min systers rum med henne och hon håller på att platta mitt hår. Ska snart börja göra iordning mig sen ska jag, Frida och pappa åka ut till öarna, kolla på vårat hus och sen käka pizza med Elisabeth, Linnea och Oskar.
Senare ikväll vet jag inte vad jag ska göra men jag hittar väl på någonting! :)




Hemma hos Camilla

Kom nyss hem från farmor och nu är jag hemma hos Camilla.
Har varit på släktkalas hos farmor idag för att hennes man fyllde år och sen körde pappa mig hit till Camilla.
Just nu är hon nere och äter så jag väntar på att hon ska bli klar sen så ska vi ut och hitta på någonting med Simon, Fredrik och Jonte!


Fredag och lov!!

Kom hem från skolan för någon timme sen. Egentligen skulle jag solat med Hanna efter skolan och sen gått hem och fixat mig för att sedan gå hem till Emelie och fria Camilla lite, men så blev det ju inte för Emelie blev sjuk. suck.
Så nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra? Ska nog hoppa in duschen och fixa mig ifall det händer något lite senare, ska nog träffa Hanna om inte det så vet jag faktiskt inte. Får la stanna hemma och kolla film med syrran eller något, men nu är det iaf lov och det är verkligen hur gött som helst!!
Puss.
Något år gammal bild på mig.

RSS 2.0