Fredag och lov!!

Kom hem från skolan för någon timme sen. Egentligen skulle jag solat med Hanna efter skolan och sen gått hem och fixat mig för att sedan gå hem till Emelie och fria Camilla lite, men så blev det ju inte för Emelie blev sjuk. suck.
Så nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra? Ska nog hoppa in duschen och fixa mig ifall det händer något lite senare, ska nog träffa Hanna om inte det så vet jag faktiskt inte. Får la stanna hemma och kolla film med syrran eller något, men nu är det iaf lov och det är verkligen hur gött som helst!!
Puss.
Något år gammal bild på mig.

Kommentarer
Postat av: J-d

Hur fick du den bilden så ?? :OO

2011-05-03 @ 10:23:21
URL: http://jdalfredsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0