Hemma!

Är hemma från Öland nu. Rätt skönt! Har haft två riktigt roliga veckor med Hanna plus Filip och Oliver en vecka.
Om min andra dator funkar lite senare så ska jag lägga in bilder så ni får se.

Go!!


Packa, packa, packa...

IIIIIIIIIIIH! Imorgon åker jag och Hanna hem till Farmor i kungsbacka och sen vidare till Öland på lördag. Stannar där i två veckor, kommer blir skit skojj!
Men håller på att packa gärnet just nu. Väskorna är helt proppfulla och har rätt mycket saker kvar jag ska ha med, hehe.
Men ska nog lägga mig snart och gå upp och packa tidigt imorgon istället.

No heels, no shirt, no skirt, all I'm in is just skin


Rätt stolt över mig själv

Sen vi flyttade till Öckerö har mitt rum varit en sån jävla röra! Men städade allt idag så nu är det skinande rent, tvn är uppe, imorgon ska jag måla säng och satte upp gardiner, garderoben är pedantiskt rent och jag är bara allmänt glad.


Lördag kväll/Natt/Morgon

Kvällen igår blev då inte riktigt som vi planerat.
Vi skulle ju ha gått till Lapposand med några vänner men det började spö regna så alla som var där stack hem till någon Patrik. Efter som att vi är så jävla coola fick vi inte komma in men vi hade en trevlig stund med Razmus, Jimmy, Filip och en massa andra. Sen var alla tvugna att sticka därifrån så då träffade vi Niklas och Emil som vi träffat ett par gånger innan. Mötte dom på Hönö sedan vandrade vi vidare till Öckerö där vi träffade Oskar och satt och tjötade med dom och en massa annat folk som ploppa upp lite då och då till typ 5 på morgon eller något. Blev ändå än rätt lyckad kväll!

Snart drar vi

Är helt klar nu! Väntar bara på att Hanna och Emelie ska komma hit så drar vi ner till maxi och köper lite saker och sedan åker vi hem till Öckerö och sedan till Hönö och träffar lite folk ikväll.
Orkar bara inte just nu...

Haft fullt upp

Det var några dagar sen. Men jag har haft fullt upp. Har varit ute på öckerö med Hanna och Emelie och det har hänt en massa saker!
Just nu ligger jag bara i sängen och har precis käkat frukost, om några timmar ska jag göra iordning mig för att sedan åka ner till hällsvik eller hästevik med Hanna, Emelie, Filip, Jimmy och kanske några fler :)

Väntar på Hanna

Sitter hemma hos Hanna och väntar på att hon ska duscha färdigt. Sen ska hon bara packa lite och sen går vi ner till bussen, möter Emelie och åker hem till mig på öckerö för att ha lite skojj där hela helgen!

RSS 2.0