Friends are forever, boys are whatever

Får lite massages av Frida just nu, bara för att jag är världens bästa stora syster och förtjänar det!
Ska snart fixa mig lite sen ska jag träffa Hanna, Emelie, Camilla, Filip och Mathias och bara chilla lite tror jag.

Min goa fluffiga kompis!


Världens goaste kissemiss!


Jag gillar dig väldigt mycket bästisen!


Nu dog jag.


Godnatt!


Kollar på idol

Ligger i sängen och kollar på idol. Ska snart börja läsa lite i moppe boken och sen göra iordning mig.
Tidigare var jag hemma hos Emelie med Anton, Hanna och Camilla!
Emelies super söta katt, Diesel!

hannipanni hääääär.

hej, nu e ålle (olivia) så lat så hon orkar inte skriva utan ligger bredvid mig och petar i näsan! typiskt henne asså!! :D nu e vi på öckerö hos hennes pappa men ska snart dra oss hemåt mot älskade torslanda igen. Igår kväll hade vi jätte kul gick runt och luffade hela kvällen fram tills kvart i tre typ :) nu ska vi ner och äta så puss och hej!

Väntar på Hanna

Sitter i mitt rum med min syster Frida och lyssnar på musik.
Väntar på att Hanna ska komma hit!
Och smarta jag har självklart glömt min plattång hemma hos mamma så nu får man gå med mitt naturliga äckliga hår!!!!!

Goaste låtarna just nu!


Hemma hos pappa

Är hemma hos min far nu. Har käkat pizza oså, gatt!
Nu ska jag och syster kollar idol sen drar jag och pappa ut på en promenad och snackar lite och imorgon kommer Hanna hit och så åker vi hem tillsammans på söndag.
Får hoppas på att det händer något kul imorgon!
Ha en bra Fredag!
Puss

Godnatt!


Världens snyggaste människa!?


Sitter med olja i håret...

Har hört att det ska vara bra och göra håret lent och glänsande. Så får la se om det fungerar nu!
Annars har jag inte gjort så mycket idag, eller jag och Hanna har inte gjort så mycket. Har legat i sängen hela dagen och bara slappat.
Vi fick hem våra kläder från HM iaf!
Nu ska jag plocka undan lite i rummet och sen duscha, puss!

FREDAG!!

Har nyss kommit ut ur duschen. Ska börja fixa mig snart. Hanna ligger i min säng och sover, haha!
När jag är klar så åker vi hem till henne och slappar lite sen blir det ut och träffa några kompisar. Ha en bra Fredag allihopa!!

lite mer musik


Musik!!


Stor städning

Efter som att jag ska vara hemma i två dagar nu och har absolut ingenting att göra så ska jag städa heeela rummet.
Har satt på hög musik så nu är det bara att börja, hörs sen!

Godnatt

La precis på efter att ha snackat med Hanna och Filip i skype i nästan 2 timmar.
Ska kolla runt lite på facebook och se om det finns någon som vill vara social annars går jag och lägger mig.
Ni får nöja er med en väldigt random bild på min lampa o lite annan skit. Natti

Svenska hjärtan

Ska hoppa in i duschen nu och sen ska jag lägga mig i sängen och kolla på svenska hjärtan. En gammal serie som jag och Emelie kollade på i sommras.

Labret piercing


Värt?

Turn me on


Brighter than the sun


Brunch

Ska ta och käka lite frukost/lunch nu. Är hemma från skolan idag också för att vila upp  mig inför imorgon då vi ska åka till Sjöviks gården som ligger i Gråbo med alla 9or och sova där en natt.
Hade hellre stannat hemma men får försöka göra det bästa av de!

Sjuk.. igen

Är ännu mer sjuk nu! För dum som jag är satt jag ju ute hela kvällen igår och det var ju kanske inte det bästa..
Men jag hade iallafall kul med vännerna så det var det ju värt! :)
Nu ligger jag i sängen och pluggar på no läxan och lyssnar på massa go musik.

Väntar på Eme

Väntar på Emelie så att vi kan åka till Filip och handla onyttigt och allt vad vi nu ska göra!
Ikväll är jag, Emelie, Camilla och kanske Hanna hemma hos mig för en myskväll! Jag och Hanna har ju varit sjuka så känns bäst att bara vara hemma och ta det lugnt, och hur bra är det inte när man kan göra det tillsammans med sina bästa vänner?!
Emelie, Hanna och Camilla + Jonathan ;)

one more lie could be the worst


sjuuuk

är hemma från skolan idag och mår skit. Har käkat halstabletter och druckit te hela dagen. Blir nog ingen skola imorgon heller och just nu känner jag mig så jävla sällskapssjuk så det finns inte.. saknar mina homies.
Har iaf min kissemiss och två 11-åringar som gör toast och kommer med ostbollar till en!

2 cool 4 school

Har haft en jävligt rolig helg! Jag och Emelie var med Hanna och Camilla i fredags och lite senare drog jag och emelie hem till niklas där markus, oskar och michael var.
På lördagen gjorde vi inget speciellt, var bara ute på kvällen och chilla.
Och söndagarna är som vanligt slappa!
Är hemma från skolan idag för att jag kände mig lite dålig i morse, hm... det gjorde jag inte alls men jag är så jävla skol trött just nu så jag var tvungen att stanna hemma kände jag. Vi har knappt gått en måndag i skolan och jag känner redan att jag vill ta livet av mig, kul.
Två fina och nyktra bilder från helgen!

Packa, städa, duscha, plugga

Hanna stack precis och nu plockar jag undan lite i mitt rum och packar inför imorgon!
Jag och Emelie åker hem till öckerö och sover där hela helgen, kommer bli skit kul.
Hanna och Camilla hänger med på fredag också!
När jag är färdig med allt ska jag plugga lite på glosorna tills imorgon och duscha. Ha en bra kväll!

Love it


RSS 2.0