Du är sååå inte normal

Har precis hjälp min syster och hennes två kompis att färga håret. Frida har alltid velat färga det lila så kommer de hem med en liten random burk med hårfärg och ska tydligen färga de.
Man ser dock inte så mycket på bilden.

Till skolan

Har gjort mig iordning nu. Ska bara ta på mig jacka och skor sen går jag mot skolan!

Väntar på mat

Ligger i sängen, kollar datorn och pluggar lite. Väntar på att mamma ska bli klar med maten så jag kan gå ut och träffa Hanna.
Vet inte vad vi ska göra, bara vara ute och snacka eller något!

Ligger du gott där prinsen?


Letters to Juliet

Ska kolla på film med Frida nu och hoppas att en del av min ute plats står kvar imorgon! Det blåser ju inte lite...

Fixar mig

Blev ingen bio idag. Så nu ligger jag i sängen färdig fixat och väntar på att Hanna ska bli klar sen går vi tillsammans till Emelie och ska vara hemma hos henne jag, Hanna, Emelie, Camilla, Jimmy och Leif.
Ha en bra lördag! :)

Fredag!

Var med Hanna och Leif ikväll. Satt ute en stund och sedan drog vi ut till öckerö och skulle träffa Niklas men det blev ju i si sådär 5 minuter typ sen åkte vi hem igen och nu ligger jag i sängen och ska strax sova. Ska till Farmor på middag imorgon och sen bio med mina tjejer + jimmy!

Mila Kunis

Helt sinnes vad snygg hon är!

Film med syster

Har precis kollat film med min syster. Instängd 2 och fy vad jag hatar den!
Ska göra iordning mig nu och plugga lite NO.
Godnatt!

Bajs

Lite så känner jag nu faktiskt, bajs. Jag stannade hemma från skolan idag för att jag tror jag börjar bli sjuk.
Nyser 24/7, flåsar som fan när jag äter och har ont i öronen, och öroninflamation vill jag inte ha för det är det värsta som finns!
Sen klarade jag ju inte moppe provet för andra gången så kan ju passa på att plugga på det nu när jag är hemma + NO testet och musik inlämningen som ska vara klar imorgon. Rolig dag...

I want you so bad.



Love you!


Mys


Sitter i skolan

Sitter i skolan och pluggar på Non medans alla andra gör testet. NO är ju verkligen det roligaste ämnet också.
Väntar på  min fina kompis också som inte kommer så får sitta här lite själv så...
Jaja, nu ska jag läsa lite!

Natti!

Ska lägga mig nu och bara sova sova sova hela dagen imorgon! Näe, men det blir en slapp dag hemma imorgon förmodligen. Plugga och lite sånt.
Godnatt & Sovgott!

Min spotify!


-


Tipsar...

om Avril Lavignes parfym Black star.
"Det är en fruktig blommig doft som kombinerar de delikata dofterna från rosa hibiskus med beroendeframkallande läcker plommon och mörk choklad. Det är en energisk doft."

Avril Lavigne: "När jag skapade denna doft, så visste jag att den var tvungen att ha mörk choklad. Det var spännande att kunna involvera ett så oväntat inslag i Black Star."




-


Hey hey hey!


Teater

Är helt klar och ligger nu i sängen och väntar på att klockan ska bli halv. Ska gå till torget och ta bussen till haga teatern eller vad det för att kolla på något. Sen blir det tillbaka till skolan och ha engelska test...
Äntligen helg igen!! Vet inte vad jag ska hitta på ikväll får se hur de blir :)

Moppeprov

Ska strax gå ner till bussen för att åka in och göra mitt moppeprov. Äntligen!!
Sen åker jag in till stan med mamma och tar hål i navel och tar en fika.
Puss!

Snygg tjej!


RSS 2.0