Lyckad dag

Vaknade tidigt för att åka med pappa och min lillasyster ut till Öckerö för att fixa lite mer med huset.
Började tvätta och måla taket samt listerna och gjorde rent där det var smutsigt.
Linnea och hennes kille Viktor fixade i hennes rum, Oskar och Elisabeth målade i hans rum och pappa och Frida höll på att greja där nere.
Sen åkte killarna iväg och köpte Thai mat som vi åt och sen började vi allihopa att riva ner tapeterna i vardagsrummet.
Kommer ha rätt ont i armarna i morgon, har stått med båda armarna i luften i typ en timme i sträck, haha kanske bara är jag som är klen...
När jag kom hem tog jag iallafall på mig lite slapp kläder och gick ut och gick ett varv på slingan.
Dagen har flytit på rätt bra. Nu ligger jag i sängen och ska sätta på en film och bara ta det lugnt.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0